Volonterski klub Katoličke gimnazije

Volonterski klub Katoličke gimnazije započeo je djelovanje u šk. god 2021./22., a pokrenut je s ciljem aktualizacije načela kršćanske ljubavi koja se temelje na Evanđelju te koja duboko prožimaju identitet kako svakog vjernika, tako i katoličke škole. Volonterski klub želi kroz konkretan učenički karitativni angažman biti vidljivi znak zaokreta koji je u katoličkom školstvu pronašao svoje novo lice: prijelaz iz škole – institucije, u školu – zajednicu.

Želja nam je pružiti učenicima priliku da putem volonterskog kluba razvijaju osjećaj solidarnosti s drugima i osvijeste čin dobrog djela prema nauku Katoličke Crkve, usvajaju navike volonterskog rada,  uočavaju potrebe lokalne zajednice i sudjeluju na različitim manifestacijama u svrhu pomoći drugima, upoznaju s načinom rada volonterskih centara u regiji te načinom rada različitih udruga kojima je glavni cilj pomoć drugima, razvijaju volontersku mrežu u Školi i izvan nje, u zajednici, razvijaju empatiju i altruizam kroz rad za dobrobit druge osobe i/ili za opće dobro u skladu s kršćanskim vrijednostima.

Volonterski klub radi prema planu i programu volontiranja u prilogu. Koordinator volontera je stručna suradnica psihologinja Nikolina Bodolović, uz kontinuirani angažman i doprinos vjeroučitelja škole vlč. Tomislava Dokoze i vlč. Karla Topalovića.

U šk. god 2022./23. Volonterski klub Katoličke gimnazije započeo je provedbu preventivnog projekta Briga o drugome – briga o sebi, prepoznat i sufinanciran od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Učenici se u aktivnosti kluba uključuju povremeno i dobrovoljno, prema vlastitoj želji i mogućnostima, kako im ne bi predstavljale preveliko opterećenje. Škola pruža pomoć, podršku i nadzor nad radom učenika-volontera i koordinatora volontera.

Vjerujemo da će učenici kroz rad u Klubu imati mogućnost: svjedočiti kršćansko poslanje, ojačati svoje komunikacijske vještine, proširiti svoju socijalnu mrežu, usvojiti nova znanja o zajednici i društvenoj i kršćanskoj odgovornosti te ojačati osobne potencijale.