Cilj ove ankete bio je ispitati zadovoljstvo i dojmove učenika vezane uz eksperimentalni projekt pisanja školskih zadaćnica. Anketa je bila anonimna. Učenici su procjenjivali navedeno kroz šest tvrdnji na skali od 1 – 5 pri čemu su brojevi imali sljedeće značenje:
1 – u potpunosti se ne slažem, 2 – većinom se ne slažem, 3 – ne znam, 4 – većinom se slažem, 5 – u potpunosti se slažem.
Učenički komentari, prijedlozi i preporuke:
- bezveze
- besmisleno, nema svrhe
- Trebalo bi i dalje tako
- bravo
- Izvrsno, mogli bi i dalje tako
- Totalno mi svejedno
- OK
- Loše
- Sve 5
- Vratite se na staro sa zadaćnicama, hvala!
- Nemojte to ponoviti
- Neki učenici nemaju knjige, rječnike i ostalu opremu pa ne možemo posuditi od drugih jer svi pišemo u isto vrijeme.
- U tom tjednu ne bi trebalo biti drugih testova, ni ispitivanja
- Smatram da nam to nije pomoglo
- Smatram da to nije korisno, poremetio se cijeli raspored, nema smisla.
- Smatram da se to ne bi trebalo više provoditi.
- Pisanje zadaćnica u jednom tjednu je dobra ideja, ali ne bismo trebali moći pisati druge provjere taj tjedan.
- Ne stavljati profesore koji su dekoncentrirani ili uopće nemaju pojma o tom predmetu i ne znaju nam objasniti.
- Dobro za neke predmete, ali ne za sve, tjedan kada pišemo zadaćnice, trebali bi biti oslobođeni testova, usmenih i bliceva.
- Super!
- Dosta dobro
- Vratite na normalno!
- Treba staviti i iduće godine
- Solidno!
- Ne
- Ne!
- Nije mi se svidjelo ovakvo pisanje zadaćnica jer nam na nastavi nije bio onaj profesor iz čega smo pisali zadaćnicu pa nam nitko nije mogao pomoći npr. profesor iz matematike ne zna njemački ili engleski.
- Dobra ideja, problem što predmetni profesori nisu za vrijeme pisanja zadaćnice s nama da odgovore na nejasna pitanja.
- Treba nastavit to raditi.
- Molim da se ubuduće prakticira!
- Nemam komentara, ukinite školske zadaćnice.
- Ukinite to.
- Ne treba nastaviti prakticirati pisanje zadaćnica u jednom tjednu
- Nije bilo dobro!
- Pisanje zadaćnica u jednom tjednu samo nam je zakompliciralo učenje!