Na stručnom skupu ravnatelja srednjih škola u Umagu na kojem sudjeluje i ravnatelj naše škole prof. Ivan Bedeničić, prvi je put predstavljeno rješenje koje predlaže kurikularna reforma. Najveća se novost odnosi na buduće učenike općih gimnazija koji će u trećem i četvrtom razredu moći birati predmete kojima se žele više baviti.
Reformom se ne mijenjaju jezične, prirodoslovno-matematičke i klasična gimnazija, ali opće će se zato za pet godina sasvim promijeniti. Od trećeg razreda učenicima će biti ponuđeno osam modula: biomedicinski, prirodoslovni, ekološki, inženjerski, društveni, humanistički, jezični ili umjetnički, koje će izabrati ovisno o svojim planovima za nastavak obrazovanja.
Izbornost je važna za učenike da se bolje pripreme za visokoškolsko obrazovanje, dublje uče ono što ih zanima.
Važno je i za nastavnike jer će raditi s motiviranijim učenicima u manjim grupama, kaže dr. sc. Boris Jokić, voditelj Radne skupine za izradu kurikularne reforme.
Sadašnji maturanti žale što oni nisu dočekali takav sustav obrazovanja. Uz sate po modulima, budući srednjoškolci imat će na raspolaganju još četiri sata za predmete koje želi dodatno učiti. Jedini predmet kojemu se povećava satnica jest informatika.
Učenici su predloženim promjenama očito zadovoljni, no budući da je kod nas sve naopako, čini se da je na redu mnogo teži zadatak – da promjenama budu zadovoljni i političari.