U petak, 8. siječnja 2016., održano je stručno usavršavanje na temu Neuroedukacija – kako mozak uči za sve učitelje, nastavnike i stručne suradnike Katoličke gimnazije i Katoličke osnovne škole u Požegi. Cilj stručnog usavršavanja bila je nadogradnja postojećeg znanja i poticaj na njegovu uspješniju primjenu u svakodnevnom radu u nastavi. Predavač je bila dr.sc. Branka Novosel, profesorica engleskog i njemačkog jezika te ravnateljica Otvorenog učilišta Littera iz Samobora.
Tijekom predavanja sudionici su imali izvrsnu priliku upoznati ili ponoviti model pamćenja odnosno tijek kretanja informacija kroz različite faze pamćenja od senzornog do dugoročnog, uz pomoć kontrolnih procesa kao što su pažnja, ponavljanje, kodiranje, dosjećanje. Jednako tako sudionici su mogli upoznati strukture mozga važne za procese učenja i pamćenja: retikularni aktivacijski sustav, hipokampus, amigdala, talamus, prefrontalni korteks te shvatiti način njihova funkcioniranja prilikom obrade mnoštva informacija iz naše okoline. Bilo je također govora o stresu kao distraktoru uspješnog učenja te važnosti smanjenja njegove razine u nastavi na umjerenu razinu kako bi se ograničen kapacitet kratkoročnog pamćenja mogao više i bolje posvetiti nastavnom sadržaju. Posebno poglavlje stručnog usavršavanja odnosilo se na poticanje i održavanje pažnje kod učenika kao preduvjeta svakog učenja pomoću brojnih i zanimljivih strategija: uvođenjem novih i različitih materijala i metoda: šetnja u paru, zatvorene oči, odabir načina rada i sl., humorom, faktorom iznenađenja u nastavi, davanjem smisla i otkrivanjem važnosti za učenike. Tijekom predavanja sudionici su vodili bilješke izrađujući vlastitu kognitivnu mapu predavanja te su kratkim kvizom na kraju imali priliku provjeriti koliko su naučili.