U subotu 13. siječnja u Maloj dvorani sv. Terezije Avilske u Požegi održao se redoviti zimski formacijsko-duhovni susret svih djelatnika katoličkih škola u Požeškoj biskupiji. Djelatnike iz pet katoličkih škola predvođene svojim ravnateljima na čelu s Predstojnikom ureda za katoličke škole Požeške biskupije preč. Ivicom Žuljevićem svojim je dolaskom počastio osnivač škola, požeški biskup mons. Antun Škvorčević, a središnji dio susreta bilo je predavanje prof. dr. sc. Dijane Vican, rektorice Sveučilišta u Zadru i predsjednica Povjerenstva za provedbu strategije obrazovanja.
Nakon kratke molitve predstojnik Žuljević je pozdravio prisutne, upoznao ih s programom susreta te zamolio biskupa da se obrati nazočnima. Požeški biskup se osvrnuo na naviještenu Božju Riječ iz uvodne molitve u kojoj mladić prilazi Isusu s pitanjem: „Što mi je činiti da baštinim život vječni?“ (Mk10, 17), te je iz Isusova odgovora osobito istaknuo poziv „Si vis“, „ako želiš“. „Nije dovoljno obdržavati samo deset Božjih zapovijedi. Nije dovoljno samo naučiti za ocjenu. Mlade ljude trebamo pripremati za život u punini.“ Naposljetku biskup Škvorčević je pozvao djelatnike da i sami budu oduševljeni za život i na taj način pruže primjer povjerenim im učenicima.
Članovi Dramske družine Katoličke gimnazije u Požegi Domagoj Zubović i Matea Pauković odigrali su prigodni dijalog „Gospodin i gospođa Smith“ koji između ostaloga uprizoruje problem loše komunikacije što je ujedno poslužilo kao uvod u predavanje prof. Dijane Vican pod naslovom „Kurikularna reforma“. Razumijevanje i kvalitetna komunikacija osnovni su preduvjet dobroj suradnji i provedbi kurikularne reforme. Pojasnivši stupnjeve obrazovanja u Republici Hrvatskoj rektorica Zadarskog sveučilišta je ukazala na određene nedostatke toga sustava koji su prethodili uvođenju bolonjske reforme. Potom je pojasnila kako se kurikularna reforma ne može provoditi djelomično, nego na svim razinama obrazovanja od vrtića do poslijediplomskog studija.
Prof. Vican je potom govorila o vrijednostima koje su izvorište za ciljeve odgoja i obrazovanja i kao takve temelj za odabir nastavnih predmeta. Sve više prisutan pluralizam vrijednosti uzrokuje nejasnoće i pri odabiru predmeta. U zaključku svoga predavanja sveučilišna rektorica je kazala kako je ponosna na hrvatski obrazovni sustav i što je vrlo važno, da je svjesna pogrešaka koje se trebaju ispravljati.
Nakon kratke pauze preč. Žuljević je moderirao drugim dijelom susreta koji je bio praktične naravi. Upoznao je prisutne s aktivnostima i događanjima u biskupiji u drugome polugodištu te ih potaknuo da se aktivno uključe i život mjesne Crkve. Uslijedila je rasprava s prof. Vican o konkretnoj ulozi i mjestu katoličkih škola unutar kurikularne reforme. Rektorica je objasnila kako jezgrovni i diferencirani kurikulum sačinjavaju obrazovni standard koji pruža optimalno opterećenje učenika, a uz školski kurikulum omogućava učeniku da se u potpunosti ostvari. U demokratskom društvu katoličke se škole na poseban način mogu profilirati u definiranju diferenciranog i školskog kurikuluma.
Nakon rasprave i predavanja susret se zaključio euharistijskim klanjanjem u Katedrali sv. Terezije Avilske i zajedničkim druženjem u prostorima Odgojno-obrazovnog centra.