U četvrtak, 3. prosinca 2020., u našoj je školi održano Podne matematike. Već nekoliko godina zaredom obilježavamo Večer matematike, međutim, pandemija koronavirusa ove je godine primorala organizatore da događaj prilagode novim okolnostima. Što nam je ove godine donijelo Podne matematike, pojasnila je prof. Katarina Soldo Obućina.
„Zbog poznatih nam razloga nismo mogli organizirati Večer matematike koja se organizira na nacionalnom nivou. Školama je ponuđeno da se prilagode i događaj organiziraju onda kada njima odgovara. Mi smo odlučili obilježiti u onom vremenu kada su nam svi učenici u školi te kada neće trpjeti nastava, zato se ono održava zadnjih sat vremena do kraja nastavnog dana od 13:00 do 14:00.“
Znamo da je jako važno organizirati cijeli program, pripremiti koordinatore i izraditi plan Podneva matematike, stoga smo pitali prof. Sanju Prša tko je sve zaslužan za organiziranje Podneva matematike.
„Na organizaciji ovogodišnjeg Podneva matematike sudjelovali su profesorica Soldo Obućina, profesor Đaković, koji predaje jednom maturantskom razredu, te ja uz učenike iz svakog razreda. U svakom je razredu bilo 4 ili 5 koordinatora koji su vodili radionice, oni su bili upoznati s materijalima, a neki su ih i sami izrađivali.“
Svake godine budemo iznenađeni novim sadržajima koje nam pripreme organizatori. Ove je godine u ponudi bilo nekoliko matematičkih poslastica.
„Novo u ponudi bila je zabavna radionica Čovječe, ne ljuti se, s tim da postoji verzija za druge razrede koji upravo obrađuju kvadratne jednadžbe, dok su pitanja za treće i četvrte razrede vezana uz logaritme i trigonometrijske funkcije. Nadamo se da su se maturanti prisjetili toga gradiva, a trećaši ga utvrdili. Zanimljiva je bila i nogometna radionica te kvizovi, ovisno po razredima.“ rekla nam je prof. Prša.
„Mi uvijek imamo radionice i od prije, ali nastojimo uzeti nešto novo i nadopuniti ono starije te prilagoditi ovoj situaciji. Nismo htjeli odustati od organizacije, a kako ne može biti onako kako smo svi naučili do sada, nego učenici mogu sudjelovati samo unutar razreda, sada je samim time i više radionica po razrednim odjelima s obzirom na uzrast. Prošle godine imali smo radionicu s digitalnim alatima, a kako znamo da je ova godina specifična jer nastava ide kroz digitalni oblik, mi smo taj oblik prenjeli kroz sve razrede, putem kvizova.“ dodala je prof. Soldo Obućina te zaključila: „Ovo je manifestacija koja se održava na nacionalnoj razini u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva. Mi ne želimo odustati od organizacije s kojom smo krenuli prije nekoliko godina. Željeli smo i novim generacijama pokazati kako matematika jest zanimljiva i korisna.“
Pripremio: Matija Karapetrić, 3.a
Foto: Josipa Majstorović, 4.b